Master-Seminar Multi-Channel-Management:

Seminar I

Termine:

Montag, 15. April 2024, 12-14 Uhr (s.t.), Raum: M.14.22

Montag, 22. April 2024, 12-14 Uhr (s.t), Raum: M.14.22

Montag, 13. Mai 2024, 12-16 Uhr (s.t.), Raum: M.14.22

Montag, 17. Juni 2024, 12-16 Uhr (s.t.), Raum: M.14.22

Wissenschaftliches Arbeiten im Multi-Channel-Management

Freiwilliges Kolloquium für Studierende, die Ihre Abschlussarbeit am Lehrstuhl für Multi-Channel-Management schreiben.

Termine:

Dienstag, 16. April 2024, 10-12 Uhr (s.t.) und Raum: M.15.13., Ausarbeitung wissenschaftlicher Arbeiten und deren Aufbau

Dienstag, 23. April 2024, 10-12 Uhr (s.t.) und Raum: M.15.13., Einführung in SPSS Teil I

Dienstag, 30. April 2024, 10-12 Uhr (s.t.) und Raum: M.15.13., Einführung in SPSS Teil II

Dienstag, 07. Mai 2024, 10-12 Uhr (s.t.) und Raum: M.15.13., Aufbau qualitativer Arbeiten (nach Bedarf)

 

Proseminar Multi-Channel-Management

Donnerstag, 11. April 2024, 12-16 Uhr (s.t.) und Raum: M.12.25, Kick off Veranstaltung 

Donnerstag, 18. April 2024, 12-16 Uhr (s.t.) und Raum: M.12.25

Donnerstag, 02. Mai 2024, 12-16 Uhr (s.t.) und Raum: M.12.25

Donnerstag, 16. Mai 2024, 12-16 Uhr (s.t.) und Raum: M.12.25

Donnerstag, 13. Juni 2024, 12-16 Uhr (s.t.) und Raum: M.12.25

Donnerstag, 20. Juni 2024, 12-16 Uhr (s.t.) und Raum: M.12.25

Donnerstag, 27. Juni 2024, 12-16 Uhr (s.t.) und Raum: M.12.25

Donnerstag, 04. Juli 2024, 12-16 Uhr (s.t.) und Raum: M.12.25

 

Doktorandenseminar: Recent Advances in Multi-Channel-Management

Type of lecture: doctoral course

Language: German or English depending on participants

Lecturer: Prof. Dr. Zielke

Dates: 3 dates (to be determined with the participants after registration)

Room: t.b.a.

Objective:

The intent of this course is to give participants an understanding of recent developments and research findings in the multi-channel literature. Participants will further improve their ability to discuss such studies critically and develop a research agenda.

Content/Requirements:

The participants will discuss selected articles related to customer journeys and touchpoints. Each participant will be assigned to an article and prepare a presentation containing a summary of the article, a critical review and further research agenda.

Application:

No formal application is necessary, the first-come-first-serve rule applies. The deadline for application is April the 8th 2024. To enroll, please send an e-mail containing your full name and your matriculation number to zielke@wiwi.uni-wuppertal.de.

Weitere Infos über #UniWuppertal: